zondag 26 februari 2012

ding 21

De aquabrowser bied volgens mij voor de gebruikers veel mogelijkheden, verschillende (verfijnde) zoekopties voor zowel boeken tot kranten tot dvd's
Je kan je laten inspireren om eens een andere weg in te gaan, het is gebruiksvriendelijk en dat leidt meestal wel tot verdieping ( bij mij wel alvast). Het kan nooit uitgebreid genoeg zijn en het spoort je aan om het boek op te halen of te reserveren. 
Het schijnt dat wij binnen zeer korte tijd ook op de aquabrowser komen, eindelijk iets wat we dan samen gaan doen!
Wat ik ook leuk vond was Worldcat zoeken over de hele wereld en ook bijvoorbeeld bij Tresoar.
In my Discoveries zie ik niet meer dingen dan wij in Wise hebben, tags maken en  recensies schrijven, en alweer een lijstje maken van mijn boeken had ik geen zin in, dat heb ik Librarything al gedaan, en als ik een goed boek weet of graag de mening van een ander wil horen vraag ik het aan mijn collega's dat is gezelliger!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten