zaterdag 18 februari 2012

ding 19  Sociale netwerken

Leuk die sociale netwerken, ik ben al wat jaren geleden op Hyves begonnen daar kan je berichtjes achter laten en je uitleven op je vormgeving van je achtergrond en foto's uploaden, als je Hyves opstart krijg je eerst de WieWatwaar van de afgelopen dagen te zien van de mensen die tot je vrienden lijst behoren, leuk dan zie je gelijk wat deze op hun Hyves zetten, zonder dat je die 1 voor 1 die moet afstropen en het wekt je belangstelling om verder te kijken op de Hyves van die persoon.
Daarna Facebook zakelijk, efficiënt en overzichtelijk daar is het ook voor gemaakt, wij -gewone- mensen gaan  graag leuke dingen ermee doen en dat is niet mar het  lukt ons aardig toch? foto's en diverse polls en spelletjes
hebben ook op Facebook hun intrede gedaan.n
Twitteren doe ik ook, maar daar gaat het mij vaak om de tweets van de mensen die ik volg, geweldig wat mensen op het net net zetten, de zakelijke tweets zijn interessant zo zie je nog eens wat er allemaal om je heen
gebeurt, en als je zin hebt stap je op de fiets (!) en ga je er heen!
Linkedin en Yahoo en Google kringen volgden, allemaal leuk maar ik ben iemand die best veel te vertellen heeft
maar ik ben niet zo'n -prietprater- dus gebruik en kijk ik erop als ik zin hebt, voor mij niet mijn hele vrije tijd achter de laptop of aan de telefoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten