maandag 2 april 2012

DING 23

Het laatste -ding-
Mijn favoriete dingen: foto"s en plaatjes bewerken omdat ik het gewoon leuk vindt om  foto's in de weer te zijn, ik ben wel eens aangesproken door een collega met de opmerking dat ik steeds foto's van mijn kleinzoon gebruik, dit heb ik expres gedaan omdat niemand hem herkent want iedere maand ziet hij er weer anders uit!
Weblogs zijn simpel en snel inzetbaar, RSS-feeds zijn handig en tijdbesparend , de sociale netwerken gewoon leuk zijn, en bibliotheek 2.0 heel handig is omdat ik snel kan zien wat er aan de hand is in de bibliotheekwereld.
Eigenlijk heb niet iets gedaan wat ik niet leuk vond, misschien wel regelmatig weer een lijstje maken terwijl ik het net al gedaan had.
Ik vond het leuk om te doen, en had het voordeel dat ik veel onderdelen zelf had ontdekt of door aanraden van collega's ben gaan uitproberen!

En omdat ik het toch niet kan laten wens ik iedereen nu alvast hele fijne paasdagen met  de liefste en allermooiste paaseitjes van de wereld!
Marga

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marga,

    De finisch gehaald. Topper!!
    Alleen nog even evalueren in Mei

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Aan!

      Gaan we doen die evaluatie! haha
      fijne paasdagen!

      Verwijderen
  3. Marga je bent al klaar! Super zeg! Wat ziet alles er mooi uit, geniet steeds van je prachtige fotobewerkingen, wilde ik even kwijt. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen